torsdag 2 oktober 2008

Första handskontrakt, Göteborg!

Hej!
Idag har varit en OTROLIGT bra dag! Igår hörde värden av sig vars lägenhet jag anmält mig på Boplats. Så imorse klockan åtta åkte jag, med mamma, pappa och Rebecca till Göteborg. Vi parkerade bilen och träffade värden. Han visade oss lägenheten, en två, jättefin utsikt, var på femte våningen. Han berättade också att det fanns en annan lägenhet som var nyligen ledig på högsta våningen, jättestor, fin och luftig. Jag ville tänka efter först, han sa att jag kunde välja vilken lägenhet jag ville, jag var först. Jag ville a den översta tillslut, men när vi talade inne på kontoret visade det sig att den inte låg på 3800 som han trodde, utan 4300, så jag valde den mindre på femte våningen, sen skrev jag under kontraktet!!!
Vi åkte till Nordstan sen, åt och gick runt halva dagen. Sen åkte vi till Ullared innan vi åkte hem. Är så jäkla glad över lägenheten, flyttar den 16:e! Så jävla skönt!!! Tänka sig att jag fick ett ställe tillslut, och första hand också, inte illa!

Inga kommentarer: