söndag 5 oktober 2008

Jaha, så var man själv igen...

Ja, så är det, kan ju lista ut vad som hänt. Har bråkat med Linnéa igen, och som det verkar vara det allvar den här gången. Som Linnéa skrev igår så är jag inte hennes vän mer. Liksom förra gången tänker jag inte berätta vad vi bråkade om, men saken är fullständigt ovesäntlig. Trodde vi skulle börja bråka om elförbrukningen i lägenheten, men det var inte det det handlade om.
Aja, skit händer. Börja lessna på att bråka med henne, att man inte kan hålla sams, kom ju överrens så sent som i torsdagskväll.
Det här bråket kommer inte att hindra mig iallafall även om jag är grovt besviken, hade sett fram emot att flytta till Göteborg med henne, men nu flyttar jag själv. Kommer klara det bra iallafall, får kämpa och jag kommer att lyckas, jag vet vad jag vill. Kommer hitta ett jobb också så snart som möjligt hoppas jag.
Träffade Jette igår, fick en flyttpresent av henne, blev rörd och förvånad, hade verkligen inte väntat mig det eftersom vi inte haft någon kontakt sedan studenten egentligen. Verkligen kul.
Annars har det inte hänt något mer, tiden tickar fram. Chattade med Diêgo innan idag.
Det var allt för idag, hejdå!

Inga kommentarer: